LALALA~



haiyoo~ bila seyh nak naek sekulah? aku duduk rumah bosan tahu ?
nak keluar $ pulak tak de ! HUH!
kat rumah kerja aku makan, tido, online, makan,tido, online
sampai kembang semua 1 badan aku
mak aku pon cakap aku da gemokk ! OHH TIDAKKK !

hari tu aku balik kampung belah ayah sebab ada buat kenduri lepas kenduri esok nya plan
nak g rumah orang kawen kat mana tahh. kiteorang kena gerak pagi pagi
cuz malam mak dengan ayahh kerja.

last last tak jadi pegi sebab tengah hari baru siap.
dalam pejalan balik rumah tuu ayah tanya "nak mana niee?"
aku pon cakap laa "nak g rumah mak ros!"
mak ros tu kembar mak aku dia baru jea pindahh dulu dia duduk gelang patah
sekarang ni kat taman pontian jaya kutt.
kita orang da 3 tahun takk jumpa tahun nie baru jumpa dia.

kita orang kan da lama tak jumpa so semua berubah laa
mak ros tanya aku "sekarang asal gemok sangat ?"
aku dalam hati cakap "gemok sangat ke aku ni ?ARHHH"
aku tak puas hati aku nampak kat rumah tu ada penimbang aku nak tengok la berat aku berapa an. last last amek kauu! 52 kg huh! dulu 49 jea. huhu
kau tau mak cik aku tu lagi ringan dari aku . HUH!

KORANG TENGOK PERBEZAAN DULU DAN SEKARANG !


sebelah kiri anda gambar lama seblah kanan baruu.
tengok tangan sayaa. OMG!!!!

HUH!