kenagan 2008!

salam satu malaysia :face35: hari ni bosan gila TAHUU ? aku kalau da bosan mula laa bukak youtube jea laa dengar lagu jea ea. SUMPAHH ! haha . masa tengah selongkar cari lagu terjumpa lak lagu gemuruh jiwa by faizal tahir. aku dengar la. tengah dengar lagu tuu ade jumpa 1 video yang mengingatkan aku time darjah 6 dulu. nak tengok ? meh laa. bak kata kawan aku yang suka merepek 'meh kita mengedik tengok video nii HAHA'.:face71:
0:32/2:51 weyhh muka aku tuu. aku masuk youtude dhoo ! haha *macam orang jakon boleh arkk HAHA aku yang mana ? aikk korang nii ann aku cepukk kangg! aku yang cute cute tuu laa = =' cute kehh ? haha aku yang pakai serba putih tuu. yess! yang tu. 100 markah untuk andaa HAHA. okey enough. kita sambung balik mengedikk *mangajing jap haha. video ni da bape tahun daa 3 tahun da rasa nya an an :s: 2011 - 2008 = 3 an? akhirnya pandai jugak aku HAHA. masa ni kiteorg sebelum nak amek upsr kut. upsr ke sppm *confius berlaku hha. sppm :s: mesti korang tercugap cugap pikir binatang apa sppm tu an :s: haha sppm tuu! aku pon lupa HAHA sppm tu macam upsr gak laa periksa besar but sppm pasal agama, korang agama 1 paper jea an:s: kiteorg ade 13, termasuk amali hafazan semua tuu. tapi tak semua skula ade sppm, skula agama swasta jea yang ada. skula kerajaan tak de kut:s:okay continue balik, haha time skula wat program ni apa tahh nama program ni. program ni 2 hari 1 malam so kiteorg tido skula laa. video ni masa hari pertama dia suroh buat sorak semanggat time ni tapi semua tak semanggat langsong haha. korang tengok macam bosan an tapi sebenarnya best gilaa. memang tak kan lupa laa kenagan terindah ni. Yang ni belah siang belah malam amik kau sekolah banjir kau! bukan banjir air hujan banjir dengan air mata, air hingus, air lior senang cite semua air terkeluar HAHA malam tu memang semua menagis laki pmpuan sama jea.aku ni menagis sampai mata bengkak menangis. memang malam tu merobek robek hati kiteorg. huhu tersekse dengor dieorg bagi ceramah. tak cukup malam esok pagi pon sama. time ibu bapa nak amek anak anak ibu bapa semua bekumpul dekat dewan.dia suruh anak anak bekumpul kat atas pentas pastu boleh lak dia sambung lagi ceramah malam tadi. memang semua menagis kat situ gak. pastu dia suruh gi kat mak bapa pastu ni yang terjadii . mehh tengok . kita hayati bersama sama HAHA.
tak tau dieorg buat apa ni ? ayoyo tengah mintak maaf daa. tengah tengah mintak maaf keluar laa lagu ayah dan ibu. lagi melalak ayooo. pedih pedihh! okey la sampai sini jea. angah da bising bising TAHUU ! mengalah kan amoi jiran korang tuu HAHA . baii~