berita yang memeranjatkan kami sekeluarga.

안녕하세요 / hello !
KLIK PADA GAMBAR KALAU INGIN MEMBACANYA

aku tertanya tanya siapa yang post cerita ni. kenapa ? heyy! that my family story okeyy. Md. Yusof Bin Md. Dom tu atuk aku, Fatimah Abdullah pulak nenek aku TAHUU !

Serious, aku terperanjat gila terjumpa post ni dekat pok cu aku punya FB. rada macam tak percaya jea. and time tu gak aku panggil mak aku untuk kepastian and than mak aku cakap ni memang cerita betol. aku macam 'ehh! biar betol ann ? ya ke ? HAH?' haha *BODOH ARKK ! HAHA

famous gak an family aku ni ? HAHA. Eh, aku bukan nak bangga diri ke apa ea. my sis pon cakap cam tu tau, madahh jea family aku ni macam tak kenal sedara mara yang berlainan tu. kalau tak aku rasa da famous gila family aku HAHA *dengan nada bangganya hee~

okey laa. tangan aku da penat kehulu ke hilir nak cauu BYEE!

AL-FATIHAH untuk arwah En.Roslan atau lebih dikenali cik marob iaitu jiran saya dan ayah kepada kawan sekolah saya Farah Zulaikha. takzih kepada keluarga meraka. Semoga roh nya di cucurih rahmat*AL-FATIHAH