betapa benggapnya diri ku.

안녕하세요 / hello !

seumur hidup aku benda ni tak penah belaku tapi pagi benda ni berlaku juga.emoticon50 Apa yang belaku <span class= meyh sini dengar ini cerita HAHA . Malam tadi aku online sampai pukul 11 lebih kut. pastu esoknya sekolah, Aku offline la , Aku masuk bilik nak set jam fon, aku tanya la akak aku pukul berapa. Nak tengok jam malas maa, Kebetulan dia tengah pegang handset tanya la dia ann.smile Kalau da set jam tu set la alarm sekali ann. aku set pukul 5 pagi. Okayy da siap so, apa lagi tidor la. Tengah syok tidur terdengar bunyi RINGGGGGG.... aku bangon amek baju sekolah gosuk la pagi pagi buta tu. Malam tu sumpah.. aku rasa lain macam gila sunyi sepi jea tak macam selalu. Bulu roma aku naik turun naik turun jea HAHA aku buat dont no jea. And than, da siap mandi, pakai baju sekolah, aku tengok jam ada lagi 15min lagi nak azan aku tengok tv dulu la. Biasanya aku tunggu azan abes baru aku keluar rumah. Setengah jam berlalu, aku pelik asal tak azan azan. aku keluar rumah aku tengok senyap jea an aku da takut takut seram dibuatnya, ada kang benda yang tak di undang datang cam ne ti ? :face63: Aku pon pikir nak gerak sekarang ke tak :s:kalau gerak sekarang aku takut HUHU. Aku pikir pikir aku tunggu sampai 6suku kalau tak azan jugak terpaksa la aku jalan kaki pergi tempat tunggu bas tu dalam gelap dan sunyii. Masa aku tengah tunggu tu aku tengok jam. Asal jam ni lain macam jea. Aku tenung... baru aku tau kenapa aku rasa lain macam.Aku tengok jarum pandek kat NO.3 HAHAHA sengal gila aku, rupanya malam tadi akak aku bagi masa yang salah huh! Yang tak boleh blahnya da banyak kali aku tengok jam tapi aku tak perasan pon aku bangon time orang semua tengah mimpi bawang merah bawang putih haha.

TERSERLAHKAN KE BENGGAPAN AKU :face71: bahaha