안녕하세요 / hello ! 

sebenarnya biela da lama tengok cerita ni tapi baru nak post sekarang sebab tak sempat la kawan kawan. biela tak de masa nak online maklum laa tahun ni nak pmr kena study hard sikit *study pon tak masuk masuk gak ==' Berbalik kepada tajuk kita iaitu cerita kongsi ni. SUMPAH ! best gila ! kelakar gila ! TAPIII..... jalan cerita simple sangat. Kalau tengok ulang ulang kompem cepat muak. Macam mana aku boleh tau cepat muak ? Hello bro ! minggu lepas pon aku tengok lagi la weyhh! 2 kali aku tengok tu yang muak sikit tengok cerita ni!. Tapi kalau first time korang tengok memang pecah perut korang. And jumaat lepas masa aku naik kereta nak g sekolah *sebenarnya aku naik bas tapi aku tertinggal bas HAHA. Dengar berita cerita ni da PECAH REKOD dalam masa seminggu cerita ni dapat 7JUTA $$$ WAHHH! kaya farid kamil HAHA. AND, Biela tengah tunggu lagi satu cerita ni keluar. Biela tengok cerita pendek dia SWEET GILAA ! jealous mak nyahh haha. nak tau cerita apa ? meyhh dekat dekat sikit nanti orang tau. DRUM PLEASEE ! HAHA

TADAAA !!!


biela nak tengok cerita ni laa. sweet gilaa and sedih. stand by duit 30 jun aku serang panggung ! HAHA