Gila Punya Budak !

안녕하세요 / hello ! 

Kawan kawan saya kepenatan. Sebab aku baru jea balik dari sekolah and terus online pastu terus dapat news yang paling BODOH dan BANGGANG dari kawan biela . Tak penah di buat orang laa kalau ada pon sesetengah orang jea laa, tu pon sebab nak cari maket kut . BWEKK!

news nya berbunyi begini... DRUM PLEASE...

Budak gila : Aku nak mintak tolong. Kau tulis kat facebook aq nanti cam aku ni da MATI. Al-fatihah and kau cakap nama aku cepat sangat. And whatever, suruh membe membe kau wat camtu gak au. emm, kau wat jea t aku cerita hal sebenar. Tolong ea. Tapi jangan kantoi lak dalam facebook. emm, tolong au aku ada projek.

Bodoh an, permintaan pelik pelik jea seyhh, kalau ada projek pon jangan la pasal mati mati -,- Lepas aku dapat jea text tu aku terus tulis kat wall facebook yang tertulis

Dan atas permintaan tuan punya badan kami pon ikut jea la yaa. Dan hasilnya begini 

:D